sobota, 13 lipca 2013

Klawiatura na palcu. Jak nadać klawiaturze drugie życie?

Widziałam kiedyś w sklepie pierścionek z klawiszem z klawiatury, ale zażądali za niego skandalicznie dużo! Poczekałam trochę i nadarzyła się okazja :3 Udało mi się zdobyć starą klawiaturę i zabrałam się do pracy.




Potrzeba nam:
1. Podstawę pod pierścionek
2. Kawałek filcu
3. Klawisz
4. Klej (Ja używałam kleju z pistoletu)





Let's make some magic!



1. Zaczynamy od wybrania klawisza. Ja wybrałam <---Backspace

2. W moim klawiszu było odstające "coś', więc pozbyłam się tego


3. Wycinamy kawałek filcu wielkości klawisza


4. Wypełniamy wnętrze klawisza klejem z pistoletu, przyklejamy filc i następnie przyklejamy obrączkę 

5. Cieszymy się z oryginalnego dodatku :3




Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz