niedziela, 11 sierpnia 2013

Ekologiczne płatki kosmetyczne. Dbamy o środowisko na każdym kroku

Kilka miesięcy temu znalazłam w gazecie pomysł na ekologiczne płatki kosmetyczne. Powiem szczerze, że nie byłam do tego przekonana, ale musiałam spróbować. Wzór jest prosty, ale ja dopiero uczę się robić na drutach.


Potrzebujemy włóczki 100% bawełny i odpowiednich do tego drutów.

Nabieramy 12 oczek i przerabiamy ściegiem francuskim do powstania kwadratu. Gotowe :3

Zrobiłam te płatki w ogromnej liczbie, bo aż jeden XD Wypróbowałam i powiem wam, że nie jest tak źle jak się spodziewałam. Są miłe dla twarzy i wygodne, a po skończonej "pracy" po prostu wrzucamy do woreczka do prania i pierzemy z innymi rzeczami.
Na pewno takie płatki ładnie zapakowane są oryginalnym prezentem, który nie będzie się kurzył. Sama planuję zrobić takich więcej w różnych kolorach :3

Co wy myślicie o tym? Nie jest to zbyt dużą przesadą? A może sami to wykorzystacie w życiu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz