wtorek, 15 października 2013

Zakładkowy tydzień: Dzień II. Musi być praktycznie - bawimy się taśmami washi

Ostatnio udało mi się dostać taśmy washi. Dla osób, które ich nie znają: Washi tape to japońskie taśmy ozdobne o szerokich możliwościach wykorzystania, od kartek świątecznych po ozdobę ołówków, istnieje wiele kolorów i wzorów tych taśm. Jednak posiadają dwie wady, są stosunkowo drogie oraz ciężkie do zdobycia. Ja swoje kupiłam na promocji w empiki, ale przyznaję, ze pierwszy raz je tam widziałam. 
Ale wróćmy do dzisiejszej zakładki!
Ja mam na nieszczęście dar do gubienia zakładek. I żeby się mu przeciwstawić, wymyśliłam zakładkę w formie bransoletki. Praktyczna i ciekawa, przydatna w autobusie lub innym miejscu publicznym, gdzie nie mamy za dużo miejsca.





Potrzebujemy:
1. Brystol
2. Taśmy washi

Let's make some magic!





1. Zaklejamy taśmami długi kawałek papieru


2. Wycinamy pasek papieru. Rozmiar musimy dostosować do swojej ręki


3. Podcinamy z jednej i drugiej strony zakładkę (tak jak widoczne wyżej)

4. Cieszymy się efektem!

Zapraszam na jutrzejszy pomysł :)

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz