poniedziałek, 14 października 2013

Zakładkowy tydzień: Dzień I. "Za mundurem panny sznurem"- marynarkimotyw

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że osoby z książkami w autobusach, parkach, dworcach to gatunek na wymarciu. Jedyne przejawy czytelnictwa jakie widzę to podręczniki szkolne. Postanowiłam sobie, że muszę znów zacząć czytać, ale tu zrodził się problem. Nie mam w domu żadnej zakładki! Dlatego jak zapowiedziałam na Facebooku, organizuję tydzień zakładek do książek :) Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Większość z nas używa zamiast zakładki rachunku, strzępka kartki, ulotki. Podejdźmy do tego z innej strony. Ktoś mówił, że musi być z papieru? Użyjmy przyjemnego w dotyku materiału i starego breloczka!
Kotwice na wstążce przywołują wspomnienia z wakacji, co w okresie jesieni pozwala na ucieczkę od szarej szkolnej rzeczywistości.


Potrzebujemy:
1. Wstążka - mniej więcej 0,5 m
2. Końcówka z ząbkami
3. Ozdoba, breloczek - ja użyłam serduszka

Let's make so magic!

2. Odmierzamy wstążkę

3. Spinamy końcówką

4. Dopinamy serduszko :)

Gotowe :3

Zapraszam na jutrzejszą propozycję.

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz