środa, 28 sierpnia 2013

Koszula w nowym wydaniu. Przerabiamy stare ubrania w nowe

Ostatnio w sklepach pojawia się mnóstwo koszul z rożnymi ozdobami, od koralików po skórzane elementy. Spodobał mi się pomysł okrągłych małych ćwieków między pierwszym guzikiem, a kołnierzem. Jedne szczegół mnie jednak bardzo... odrzucał? Komu chciałoby się wbijać tyle ćwików. Powędrowałam więc do pasmanterii, gdzie przyszło zbawienie, a dokładnie ozdobne taśmy. Kupiłam 20cm złotych groszków i pobiegłam do domu pracować.

Potrzebujemy:
1. Koszula
2. Taśma ozdobna
3. Nici i igła (niektóre taśmy można przyklekić klejem do tkanin, ale ten, który jak wybrałam raczej nie nadaje sie)
4. Nożyczki

Dopowiedz: Przeprasza, że na zdjęciach wygląda jakby koszula miała rożne kolory, ale zanim przyszyłam wszystko to słońce zaszło XD


1. Wycinamy pasek

2. Przycinamy pasek i przyszywamy

3. Resztki można przyszyć na końce kołnierzyka

4. Cieszymy się ozdobą :3 i zaoszczędzonymi pieniędzmi! Koszula tego typu w sklepie kosztuje ponad 100zł, a ja użyłam starą (którą kupiłam na promocji rok temu) i taśmę ozdobną za całe 2zł.

Have a nice day!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz