czwartek, 17 kwietnia 2014

Techniki z podstawówki w innym wydaniu. Wyszywany zeszyt

Będąc w liceum na profilu mat-fiz potrzebuję masę zeszytów do matematyki. A z racji, że każdy mój zeszyt wygląda identycznie, postanowiłam coś z tym zrobić. Znalazłam ciekawy zeszyt w sześciany, ale kosztował $30. Nie ma opcji, żebym na zeszyt wydała tyle kasy. Zebrałam materiały i zrobiłam podobny sama za 7zł.

Potrzebujemy:
1. Zeszyt
2. Wybijak i młotek
3. Sznurek
4. Kalka



1. Zaczynamy od znalezienia zeszytu z okładką bez wzorków (mission impossible). Po długich poszukiwaniach w końcu znalazłam. O dziwo naklejka odeszłam bez problemu, tak jak napisali na ulotce.

2. Projektujemy wzorek

3. Przy użyciu kalki (to da się jeszcze kupić) przerysowujemy wzór na tył okładki.

4. Tu zaczyna się zabawa. Przy użyciu wybijaka (najłatwiejszy i najczystszy efekt) i młotka robimy dziurki*

*Nie przejmujcie się, jeśli dziurki nie są w 100% równe. I tak nikt tego nie zauważy XD

 5. I zaczynamy wyszywać. Ja użyłam bawełnianego sznurka

6. Zeszyt jest gotowy :) 



1 komentarz: