wtorek, 11 lutego 2014

Trzy pomysły na: Walentynkowe kartki!


Rozpoczynam nową serię na blogu: "Trzy pomysły na". Będę tu przedstawiać po trzy pomysły z danej kategorii, które mnie urzekły :) Jeśli macie jakiś pomysł lub chcecie podsunąć temat, piszcie na mój mail (tsunade12321@gmail.com).

Zbliżają się walentynki. Sklepy już od kilku tygodni zasypują nas ozdobami, prezentami i bombonierkami z tysiącem serc. Jak w tym wszystkim nie stracić głowy? Ja osobiście nie cierpię kiczu, który ogarnął to święto. Nie mówię tu o parach, czy o samej idei święta, ale o tych wszystkich kiczowatych, średniej jakości rzeczach w sklepie. Dlatego w tym roku, mimo że sama nie mam z kim świętować, przygotowałam dla Wam trzy pomysły na oryginalne kartki. Powinny ucieszyć bardziej, niż te kupne i na pewno zapadną w pamięci na dłużej.

Zaczynamy!







3. Drukuj i przyklejaj 

Pomysł z bloga madevibrant.com
Wystarczy wydrukować bazę, wyciąć słowa i przykleić. Kartka bardzo śliczna, jednak jest tylko w języku angielski.
















2. Matematyczny prezent 
Kartka i ładna, i praktyczna. Czego pragnąć więcej? Zapraszam na bloga, z którego zaczerpnęłam pomysł: KLIK












1. Mój faworyt 
Ta kartka na pewno wywoła uśmiech na twarzy :) Pochodź z bloga Arteemid (gorąco zapraszam). Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować pomysłu.









Mam nadzieję, że komuś przyda się któryś z pomysłów :)

2 komentarze:

  1. szkoda że w tym roku nie miałem komu dać takiej walentynki

    OdpowiedzUsuń