niedziela, 1 grudnia 2013

Świąteczny kalendarz: 1 grudnia. Pierwsza bombka

I rozpoczynamy odliczanie do świąt. Każdy z nas postrzega Boże Narodzenie inaczej, dla jednych jest to przede wszystkim doznanie religijne, dla drugich okazja do spotkania się z rodziną, a jeszcze inni uważają to za okazje do usprawiedliwionego objadania się czekoladą XD Jadnak większość z nas chce mieć pięknie przystrojony dom oraz idealne prezenty.
W tym dwudziestopięciodniowym evencie postaram się wam pomóc w ozdobieniu domu, znaleźć/ zrobić idealny prezent, a później go zapakować. Znajdą się tutaj rzeczy wykonane przeze mnie, pomysły z innych blogów oraz porady. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) W komentarzach napiszcie wasze propozycje, pytania, pomysły. Postaram się uwzględnić każdy z nich.
A dziś zrobimy pierwszą bombkę w tym roku.

Potrzebujemy:
1. Cekiny
2. Szpilki
3. Styropianowa kulka
4. Kawałek wstążki

Cała praca polega na tym, że każdy cekin przybijamy szpilką. Ja zrobiłam dwie różne bombki i powiem, że moim faworytem jest czarno-fioletowa. 

Wiem, że czasami ciężko dostać haczyk do bombki, dlatego pokazuję wersję alternatywną. Kawałek wstążki zginamy na pół i przypinamy szpilkami. Nie musimy się bać, że odpadnie :)

 

Mam nadzieję, że się wam spodobało :) Do jutra!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz