niedziela, 20 października 2013

Zakładkowy tydzień: Dzień VII. Kwiatek na szydełku

No i dobiliśmy do ostatniego dnia :) Dziękuję wszystkim, którzy zaglądali codziennie na mojego bloga. A dzisiaj szydełkowa zakładka z kwiatuszkiem. Sam schemat na kwiatek znam na pamięć, ale nie mam bladego pojęcia z jakiej gazety XD Kiedyś potrzebowałam do ozdoby 30 takich, więc wzór zapadł w pamięci. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Potrzebujemy:
1. Włóczki

Let's make some magic!

Wzór na kwiatek:
1 rząd: 4 oczka łańcuszka (oł)
2 rząd: 1 półsłupek (ps) 3 oł - powtarzamy 5 razy
3 rząd: 1 ps 2 oł 3 słupki 2 oł - powtarzamy 5 razy

Łodygę robimy z 70 oczek łańcuszka :)

Gotowe :)

Mam nadzieję, że się wam podobał tydzień tematyczny :)
Piszcie wasze opinie w komentarzach :)
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz