czwartek, 17 października 2013

Zakładkowy tydzień: Dzień IV. Czerwony guziczek


Dobiliśmy już do czwartego dnia :) Połowa za nami, teraz to już tylko z górki. Osobiście bardzo spodobała mi się ta seria i myślę już nad kolejnym tygodniem tematycznym, ale na przygotowanie tego potrzebuję trochę więcej czasu.
Dzisiaj mam dla was propozycję zakładki z guziczkiem. Jak pewnie zauważyliście, moja jest prosta, ale według mnie w tym tkwi urok. Na pewno jest dobrą zabawką dla zajęcia palców. Idealne dla osób, które jak ja obgryzają paznokcie. Przetestowałam i działa ;)

Potrzebujemy:
1. Gumki
2. Guzika
3. Sznurka gorsetowego

Lest's make some magic!

1. Sznurek gorsetowy zawiązujemy najlepiej na supeł

2. Ja osobiści to przykleiłam klejem z pistoletu, ale jak ktoś woli, można przyszyć

3. Do drugiego końca przyszywamy guzik

4. Cieszymy się zakładką ;)

Zapraszam na jutrzejszy pomysł :)

Have a nice day!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz