piątek, 21 czerwca 2013

Początek bywa trudny

Witam wszystkich na moim blogu :)
Po kilkumiesięcznym prowadzeniu strony na Facebooku, postanowiłam rozszerzyć swoją działalność. Blog będzie bardziej służyć za miejsca na tutoriale, moja przemyślenia na tematy związane z DIY oraz porady, a strona na Facebooku za informator o mojej działalności.
Mam nadzieję, że blog się spodoba ^^
Na wstępie chcę też przeprosić za możliwe błędy ortograficzne, staram się kontrolować, zawsze sprawdzam pisany tekst, jednak zawsze się coś ominie. Ciężkie jest życie dyslektyka.
Szablon będzie się prawdopodobnie zmieniał przez najbliższe tygodnie (oh te moje zdecydowanie), jednak już dziś chcę podziękować Ewie, dzięki której mam zdjęcie wykorzystane do tła oraz Żanecie za jej krytykę.
Postaram się jak najszybciej dodać nowy post :3
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz